مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-20سياسي

اجمالی| قالیباف: شهرداری ها باید اقتصاد شهری و معیشت مردم را برعهده بگیرند


رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد گفت: وقتی حرف از یک زندگی خوب می زنیم اقتصاد شهری و معیشت مردم هم جزوی از آن است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، افزود: اولین نکته ای که لازم است همه ما خدمتگذاران مردم به آن توجه کنیم این است که پیشرفت در شهرهای ما یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: مهاجرت از شهرهای کوچک و روستاها به سمت کلانشهرها باعث می شود سرانه خدمات شهری در این شهرها کاهش یابد و بار مضاعفی بر دوش شهرداری این کلانشهرها برای ارائه خدمات بگذارد.

قالیباف اذعان کرد: البته این یک عیب بزرگ حوزه برنامه ریزی در سطح ملی است و کار زیادی از دست شهرداری های کلان شهرها برنمی آید،  اما سیاست های غلط، اعمال نکردن بخشی از تصمیمات، عدم اجرای درست برنامه های پنج ساله باعث مهاجرت از شهرهای محروم و کوچک به حاشیه کلان شهرها می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین زیرساخت های شهری به عنوان حق مردم وظیفه شهرداری ها است اما متاسفانه در سیاست هایی که باید اجرا شود و قانون گذاری ها کم لطفی ها شامل حال شهرداری ها می شود، آن هم در شرایطی که امروز سنگین ترین بار بر دوش شهرداری ها است.

وی تصریح کرد: وقتی حرف از یک زندگی خوب می زنیم اقتصاد شهری و معیشت مردم هم جزوی از آن است، شهرداری ها باید این را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| قالیباف: شهرداری ها باید اقتصاد شهری و معیشت مردم را برعهده بگیرند

اجمالی| قالیباف: شهرداری ها باید اقتصاد شهری و معیشت مردم را برعهده بگیرند